Welkom!

Assalamu alykum!


“Welkom en vrede” aan iedereen die dit leest!
Dankje voor je interesse voor de Islam
en voor je open geest, waarmee je komt luisteren
naar wat Muslimvrouwen ècht bezig houdt
en naar wat de Islam werkelijk over hen zegt.

Mijn belangrijkste bron van informatie
zullen de nieuwsbrieven van islamswomen.com zijn,
een Engelstalige site – mooi, uitgebreid en leerrijk.

Uiteraard vind je hier méér dan dat,
artikels van elders,  als ze het maar hebben over de vrouw in de Islam.

De Islam is voor mij echt een openbaring geweest,
in die zin dat ik toen pas heb geleerd
mezelf te respecteren en respect af te dwingen
niet met roepen, maar door mijn eigen gedrag en houding….

Ik wens je hetzelfde geluk toe dat ik heb gekregen
en ik bid Allah dat deze bijdragen  je daarnaar op weg zetten

Liefs van je zus

Mariam
(Marijke)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

